lørdag den 29. januar 2011

Fødselsdag..

For første gang i mit liv har jeg inviteret til fødselsdag.. Altså sådan rigtig! Jeg er selvfølgelig blevet fejret af min familie. Som barn kom min mormor måske og som voksen er jeg da blevet fejret af min egen lille familie og min mor er måske også kommet. Men jeg har aldrig holdt fest eller bare noget der ligner, hverken børnefødselsdag eller som voksen.

Nu har jeg inviteret en flok tøser/damer som jeg holder af, til frokost og jeg glæder mig som et lille barn!

Jeg har allerede menuen klar (i tankerne i hvert fald) og jeg drømmer om tærter, salater, kyllingespyd og lign.

De første par tøser har allerede sendt svar, at de glæder sig til at komme og nogle har endda spurgt om en ønskeseddel!! Hvad skal man dog ønske sig? Årh.. hvor jeg glæder mig..

1 kommentar:

  1. Kjæreste Laila - SÅ var det da vist godt nok også på tide at du prøver at få din helt egen fejring!! masser af kram og glæde over at du sådan tog dig selv så alvorligt at du inviterede til at fejre DIG!!!
    Men nu mangler jeg da en up date på hvordan festen belv, hvem der havde gaver med og hvad det var . og hvordan du oplevede det at være føds'da's barn - og om du skal holde sådan en fest igen engang??? Fortæl fortæl....

    SvarSlet