torsdag den 6. maj 2010

Ro i maven

Ah.. Jeg er glad!

Jeg arbejder jo på en folkeskole i en gruppe for børn med forskellige diagnoser inden for autismespektret. Jeg har været rigtig glad for mit arbejde, også selvom vi måske ikke har de bedste fysiske rammer.
For et par måneder siden fik vi afvide at vi skal slåes sammen med et andet lignende tilbud i kommunen. Faktisk ligger dette andet tilbud på mine egne børns folkeskole. Det er os der skal flytte ned til dem og det har selvfølgelig skabt mange tanker om fremtiden sådan at blive tvunget til at skifte arbejdsplads.

Igår aftes holdt vi så det første møde med "De andre"!! Det gik SÅ godt.. Søde mennesker, fede lokaler, fantastiske kommende arbejdstider osv.

Det giver en dejlig ro i maven...


2 kommentarer:

  1. Det var godt, det er vigtigt at trives godt på sit arbejde.
    God weekend med dejlig ro i maven :o)

    SvarSlet
  2. Tak, Sonnie.. Det betyder nemlig rigtigt meget!

    SvarSlet