lørdag den 29. maj 2010

Klubbarn

Så er det sandelig weekend igen.. Syntes ugen forsvandt før jeg fik set mig om!

I går aftes var Sebastian til afslutning på fritten. Fra på tirsdag går han i klub! En anelse skræmmende at han nu skal cykle selv frem og tilbage til klubben, igennem byen! Faktisk stoler jeg fint på at han kan klare det, men derimod stoler jeg ikke en skid på alle de andre bilister og bøller der befinder sig dernede!! Suk.. Det er svært at give slip!

Idag har Lars klippet halvdelen af vores monsterlange hæk.. det betaler sig desværre nok i morgen! Jeg håber ikke det bliver så slemt, for vi skulle gerne til frokost hos gode venner! Er begyndt at drømme om at bo et andet sted med meget mindre have.. Måske for enden af regnbuen?





Lige nu blomstrer syrenen.. Vores egen hvide er så fin, men jeg mangler en lilla.. Heldigvis kan de jo findes rundt omkring i krat osv. Jonatan og jeg plukkede en buket i går på vej hjem fra skole..





3 kommentarer:

  1. Hvis du skal have mørkelilla syrener, så snupper du bare nogen, når du går forbi..:-)

    SvarSlet
  2. Ih tak, Solveig.. Det vil jeg helt sikkert gøre en af dagene! Og du siger til hvis du mangler hvide! :o)

    SvarSlet
  3. Syrener er en af mine ynglige, jeg har dem stående i alle vaser, og kander.. Ja selv i haven har jeg krukker med dem. Her på øen står de i alle mark skellene, så der er nok at tage af.

    SvarSlet